Medlemskab/Kontigent

• Alle nye spillere kan prøvetræne tre gange, inden de skal indmeldes i klubben.
  • Herefter skal spilleren meldes ind i klubben ved at oprette sig i klub-modul. Der skal betales kontingent jf. nedenstående regler.
  • Det er en forudsætning for medlemskabet i Hillerød Håndboldklub, at du tilmelder dig betaling via betalingskort. Du kan bruge Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard eller Mastercard Debet.
  • I forbindelse med din første betaling godkender du, at Hillerød Håndboldklub fremover må trække pengene fra din konto via dit betalingskort, indtil du enten ændrer dit medlemskab, eller melder dig ud af Hillerød Håndboldklub.
  • Beløbet, du betaler for dit medlemskab i Hillerød Håndboldklub, trækkes automatisk via dit betalingskort.
  • Du vil senest fem dage inden hver betaling modtage en e-mail/sms, som fortæller dig, hvor meget du skal betale.
  • Hillerød Håndboldklub benytter Quickpay, som er godkendt af NETS til betalingsløsning.
  • Ved automatisk trækning på betalingskort gemmes dine kortinformationer ikke hos Hillerød Håndboldklub, men hos Quickpay.
  • Kvittering for betaling sendes via e-mail.
  • Når du tilmelder dig, accepterer du vores vilkår, og du kan kun stoppe abonnement ved at kontakte klubben.
  • Inden betalingskortets udløbsdato eller ved ændringer i kortdata fremsender Hillerød Håndboldklub påmindelse pr. mail herom. Du må herefter foretage en tilmelding med det nye betalingskort ved at logge ind i Hillerød Håndboldklubs Klubmodul, klikke på “Dine tilmeldinger” og herinde klikke på “Ret Dankort info”, hvor du lægger de nye oplysninger ind. “Ret kort info” kommer kun frem, når dit gamle betalingskort ikke længere fungerer.
  • Ved spærring af dit betalingskort er du selv ansvarlig for at foretage en ny tilmelding med et nyt betalingskort. Dette gøres ligeledes på Hillerød Håndboldklubs Klubmodul og som beskrevet ovenfor.
  • Spillere, som ikke betaler kontingent, er ikke medlem af Hillerød Håndboldklub og kan derfor ikke udtages til at spille kamp. Vi skal være opmærksomme på, at DHF har indført elektroniske holdkort. Det betyder, at kun spillere som er medlem af Hillerød Håndboldklub kan registreres direkte på holdet, og at klubben får øjeblikkelig besked, hvis en spiller har spillet uden at være medlem. Ligeledes har Hillerød Håndboldklub bestemt, at man ikke kan meldes til stævner, uden at være medlem og have betalt kontingent.
  • Såfremt vi efter gentagne rykkere ikke modtager indmeldelse/kontingentbetaling fra spillere, vil disse blive ekskluderet fra klubben og udelukkes fra deltagelse i træning.
  • Dog kan der ansøges skriftligt til klubbens bestyrelse om undtagelser til ovennævnte.
  • Kontingentopkrævning følger sæsonen, som går fra maj til april.
  • Kontingent for sæsonen opkræves i fire rater:
    • Rate 1 opkræves pr. 1. maj med betaling senest 30. maj (kontingentet dækker perioden 1. maj til 31. juli)
    • Rate 2 opkræves med betaling pr. 1. august (kontingentet dækker perioden 1. august til 31. oktober)
    • Rate 3 opkræves pr. 1. november (kontingentet dækker perioden 1. november til 31. januar)
    • Rate 4 opkræves med betaling pr. 1. februar (kontingentet dækker perioden 1. februar til 30. april)

Er der nogle spørgsmål til ovennævnte, er I velkomne til at skrive til [email protected].

Kontingentsatser kan ses på tilmeldingssiden.

Vejledning

• Klik på ”Holdoversigt” i menu'en, find det hold, du gerne vil tilmeldes, og tryk ”Tilmelding”.