Klubinfo

Velkommen til Hillerød Håndboldklub. Der er mange gode grunde til at begynde at spille håndbold. Her på siden er et par bud på, hvorfor vi kæmper for god håndbold.

Vi håber, du vil få mange sjove timer og mange gode kammerater i Hillerød Håndboldklub. Vi vil i hvert fald gøre vores for, at det lykkes

Træning, kampe, klubarrangementer og stævner er rammen for mange sjove håndboldoplevelser. Oplevelser, som giver mulogheder for at skabe venskaber – ikke bare med sine holdkammerater – men også med de andre piger og drenge i klubben og i andre klubber.

Håndbold er en sport, hvor man bliver udfordret både fysisk og mentalt. I håndboldsporten er det muligt at dygtiggøre sig, hvis man bruge mod, fight og vilje. Fair play er god opdragelse og giver gode og positive idrætsoplevelser.

Håndbold er et holdspil, hvor man skal kæmpe det bedste man kan for sit hold. Man bakker hinanden op og man har en gensidig forpligtelse over for sine holdkammerater, træneren og klubben.

Du er altid velkommen til at kontakte os eller komme forbi, hvs du har sprøgsmål eller vil vide mere om medlemskaber, hold eller andet vedr. håndboldklubben.

I Hillerød Håndboldklub arbejder vi efter nedenstående værdier.

Fokuseret & aktiv deltagelse Alle bidrager til klubbens drift og udvikling Vi har vilje til sejr

Træneren styrer, spillerne spiller, dommeren dømmer & forældre hepper og klapper.
Alle viser respekt for modstanderen uanset resultat
Vi taler pænt til – og om hinanden.

Åben & konstruktiv dialog
Alle er velkomne – som en del af fællesskabet
Vi viser tolerance & respekt

Sundhed går foran det sportslige